Writing an Academic Essay

General

Course Contents

Θεωρία – Εργαστήριο

  • Σχεδιασμός και δομή μιας επιστημονικής εργασίας.
  • Γνωριμία με ελληνικά και ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά από το χώρο της υγείας.
  • Η συγγραφή ενός επιστημονικού άρθρου βιβλιογραφικής ανασκόπησης.
  • Η συγγραφή ενός επιστημονικού άρθρου πρωτογενούς ερευνητικής μελέτης.
  • Η συστηματική αναζήτηση βιβλιογραφίας μέσα από ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων.
  • Τρόπος συγγραφής της βιβλιογραφίας με τη μέθοδο Harvard.
  • Τρόπος συγγραφής της βιβλιογραφίας με τη μέθοδο Vancouver.
  • Οδηγίες εκπόνησης διπλωματικής εργασίας μεταπτυχιακού επιπέδου.
  • Παρουσίαση ενός νοσηλευτικού θέματος σε ομάδα φοιτητών– Συζήτηση, κριτική.

Educational Goals

Ο σκοπός του μαθήματος είναι η εκμάθηση της διαδικασίας αναζήτησης βιβλιογραφικών δεδομένων από διεθνείς και ελληνικές βάσεις δεδομένων, προκειμένου ο φοιτητής να είναι σε θέση να εκπονήσει και να παρουσιάσει με τον ενδεδειγμένο τρόπο την πτυχιακή του εργασία, αλλά και άλλες επιστημονικές εργασίες. Με άλλα λόγια, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της Θεωρίας του μαθήματος ο/η  φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να επιδεικνύει αναλυτικές και συνθετικές δεξιότητες στην προετοιμασία μιας επιστημονικής γραπτής εργασίας καθώς και δεξιότητες παρουσίασης ενός θέματος σε μικρή ομάδα φοιτητών με παράλληλη χρήση εποπτικών μέσων.

General Skills

  • Αυτόνομη εργασία.
  • Ομαδική εργασία.
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων.
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής.
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον.
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

Teaching Methods

  • Πρόσωπο με πρόσωπο.

Use of ICT means

  • Παρουσίαση του μαθήματος με powerpoint.
  • Επικοινωνία με φοιτητές/τριες με e-mail.
  • Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας moodle.

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Διαλέξεις50
Εργαστηριακές Ασκήσεις20
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας20
Ατομικές Εργασίες40
Αυτοτελής Μελέτη20
Total150

Students Evaluation

Θεωρία

  • Γραπτή εργασία (ατομική ή ομαδική).
    Υποχρεωτικές συγκεκριμένες παρουσίες των φοιτητών. Συχνά και γραπτές εξετάσεις.

Τα κριτήρια γίνονται γνωστά στις φοιτήτριες/τους φοιτητές κατά την πρώτη συνάντηση και περιλαμβάνονται στο πλάνο του μαθήματος (syllabus).