Ξένη Γλώσσα – Ορολογία

Γενικά

Περιεχόμενα μαθήματος

Θεωρία

  • Το μάθημα περιλαμβάνει τη διδασκαλία προηγμένης Νοσηλευτικής και Ιατρικής ορολογίας σε συνδυασμό με συζήτηση θεμάτων υγείας, θεμάτων Νοσηλευτικού & Ιατρικού περιεχομένου και αυθεντικούς διαλόγους.

Μαθησιακοί Στόχοι

Ο σκοπός του μαθήματος είναι να είναι να καταστήσει τους φοιτητές ικανούς ν’ αναπτύξουν την  δεξιότητα του επιστημονικού Αγγλικού λόγου προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επικοινωνιακές και ακαδημαϊκές ανάγκες τους σε περιβάλλον εργασίας Νοσηλευτικής. Η ορολογία δεν απομονώνεται από το γλωσσικό ή το εξωγλωσσικό της περιβάλλον και παρουσιάζεται πάντοτε ενταγμένη μέσα σε αυτό. Η εξέταση των γραμματικών και συντακτικών φαινομένων δεν γίνεται αυτοτελώς αλλά πάντα σε συνάρτηση με κείμενα ορολογίας ειδικότητας.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της Θεωρίας του μαθήματος ο/η  φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:

  • Να κατανοεί τη ξενόγλωσση βιβλιογραφία της ειδικότητάς τους.
  • Να ανιχνεύει ένα εξειδικευμένο επιστημονικό τεχνολογικό κείμενο και να αποκτούν μια γενική εικόνα του περιεχομένου, παρά την ύπαρξη αγνώστου λεξιλογίου και ορολογίας.
  • Να αναμεταδίδει στη Ξένη Γλώσσα γραπτά και/ή προφορικά πληροφόρηση που λαμβάνουν μέσα από το γραπτό ή και τον προφορικό λόγο όπως: άρθρα, συνεντεύξεις, συζητήσεις, συνέδρια, σεμινάρια, κ.λπ.
  • Να συνάγει την κεντρική ιδέα του θέματος ενός επιστημονικού ή λογοτεχνικού κειμένου και να αποδίδει περιληπτικά το περιεχόμενό του.
  • Να διατυπώνει τις απόψεις του γραπτά και/ή προφορικά πάνω σε ένα θέμα ειδικότητας βασιζόμενοι στις πληροφορίες που τους έχουν δοθεί.

Γενικές Ικανότητες

  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις.
  • Λήψη αποφάσεων.
  • Αυτόνομη εργασία.
  • Ομαδική εργασία.
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων.
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα.
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου.
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής.
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον.
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

Μέθοδοι Διδασκαλίας

  • Πρόσωπο με πρόσωπο.

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών

  • Παρουσίαση του μαθήματος με power point.
  • Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας moodle.

Οργάνωση Διδασκαλίας

ΔραστηριότηταΦόρτος εργασίας εξαμήνου
Διαλέξεις30
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας10
Αυτοτελής Μελέτη20
Σύνολο60

Αξιολόγηση Φοιτητών

  • Γραπτές εξετάσεις.